Wsparcie dla klientów Caterings

Na czym polega wsparcie w Caterings? Oferujemy kilka form kontaktu z klientami, począwszy od pomocy naszych konsultantów. Dział supportu dostosowuje się do potrzeb klienta oraz oferuje pomoc w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że pracownicy Twojego cateringu mogą liczyć na możliwie szybkie wsparcie. Co najważniejsze – nie rozwiązujemy problemów naszych klientów za pomocą chatbot-ów, dzięki czemu skuteczność wsparcia Caterings jest oceniana przez naszych klientów bardzo wysoko.

Centrum wsparcia technicznego

  • Artykuły pomocy
  • Wsparcie konsultantów
  • Obsługa zgłoszeń
  • Livechat

Każdy klient otrzymuje dostęp do czatu, dzięki któremu może zgłaszać wszelkie problemy bezpośrednio do naszych konsultantów oraz uzyskać informacje na nurtujące pytania.

  • Roadmapa

Roadmapa jest miejscem, w którym nasi klienci monitorują status prac nad pomysłami na ulepszenie naszego systemu. Wygląda jak oś czasu pracy i dotyczy np. wprowadzania nowych funkcji do systemu Caterings.