Automatyzacja kampanii reklamowych
Strona Główna Marketing automation w cateringu
Marketing automation w Caterings to zaawansowane usprawnienia i automatyzacja narzędzi marketingowych, dzięki którym jeszcze lepiej poznasz swoich klientów i zdobędziesz nowe zamówienia. Sprawdź naszą ofertę i wybierz pakiet idealny dla Ciebie.
Najlepsze time-to-value
Bogactwo natywnych funkcji
Krótki time to market
Zasilane przez AI
Przejrzysty cennik
Wsparcie klienta
Ustawimy i obsłużymy automatyzację kampanii marketingowych, takich jak SEO, SEM czy z pomocą social mediów, aby Twoja firma mogła zarabiać więcej.
Przedefiniuj swoje podstawowe narzędzia marketingowe, zasilając je danymi klientów w czasie rzeczywistym
Wysoce konfigurowalne, omnichannelowe doświadczenia w kompletnych, natywnie zbudowanych kanałach realizacji marketingu
Kompletna platforma CDXP oparta na sztucznej inteligencji z hiperpersonalizowaną obsługą wielokanałową i inteligencją eCommerce
Masz pytania?
Na czym polega marketing automation w Caterings?
Ustawimy i obsłużymy automatyzację kampanii marketingowych, takich jak SEO, SEM czy z pomocą social mediów, aby Twoja firma mogła zarabiać więcej.
Co zrobić, jeśli w wybranym przeze mnie pakiecie nie ma usługi, na której mi zależy?
Skontaktuj się z naszym Działem Handlowym, abyśmy mogli zaproponować Ci korzystne rozwiązanie.
Czy automatyzacja obejmuje pakiet narzędzi Google?
Tak, w Caterings możemy również zautomatyzować kampanie SEO/SEM z użyciem narzędzi Google.
Czy mogę zamówić automatyzację kampanii reklamowych w social mediach?
Tak, nasi specjaliści zajmą się ustawieniem i obsługą Twoich kampanii w social mediach, takich jak narzędzia należące do Meta czy TikTok.
Wszystko, co musisz wiedzieć o brany cateringowej i prowadzeniu biznesu
03 mar 2022
Asystent Google to funkcja, która zmieniła oblicze korzystania ze smartfonów, ponieważ pozwala na wykonanie pewnych działań znacznie szybciej i bez żadnego wysiłku. Czy wiesz, że posiadając catering dietetyczny zintegrowany z systemem Caterings, Twoi Klienci będą mogli skorzystać z asystenta, aby zamówić dietę?