5 000 + PLN netto
Język angielski
CRM
MS Office
Cold-calling
Szukamy sprzedawcy do naszego Dream Teamu Caterings na stanowisku Sales Specialist! Masz doświadczenie w sprzedaży? Zgłoś się!
Jeżeli umiesz sprzedawać lód eskimosom...
...nie, to nie u nas. U nas mamy super produkt i szukamy osoby, która po dokładniejszym zapoznaniu się z nim i jego niezliczonymi korzyściami, jakie dostarcza dla firm prowadzących catering dietetyczny będzie potrafiła z pasją i językiem korzyści wytłumaczyć klientom, że nie są w stanie się bez tego obejść chyba, że chcą pracować nieefektywnie, męczyć się z tymi samymi problemami cały czas i tracić swój czas i pieniądze na korzystanie z kiepskich rozwiązań.
Jesteśmy firmą oferującą usługi B2B dla branży cateringów dietetycznych. Posiadamy klientów w Polsce i za granicą. W Caterings tworzymy oprogramowanie dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Więcej o Caterings przeczytasz w sekcji o nas.
Sprzedawanie systemu i usług Caterings - generalnie jesteśmy najlepszym rozwiązaniem na rynku i klienci sami do nas przychodzą. Jak więc przyjdą to trzeba omówić szczegóły oferty i pomóc w doborze najlepszego wariantu oferty dla klienta. Zadanie polega więc na zaopiekowaniu się lead-em i domknięcia z nim transakcji. Czasami jest spokojniej i wtedy należy odezwać się klientów co chcieli kupić, ale nie mieli czasu bo "coś tam" i "coś tam" i przypomnieć co tracą przez to, że nie mogą tego czasu znaleźć na finalizację zakupu naszego rozwiązania (a tracą dużo bo tak jak wcześniej napisane mamy najlepszy produkt na rynku, który pozwala zarabiać więcej pieniędzy przy ograniczeniu kosztów prowadzenia biznesu). Odezwać się należy wysyłając maila, dzwoniąc do niego, czy odbywając wizytę niespodziankę. Większość zarówno obecnych jak i jeszcze potencjalnych klientów jest z Warszawy i wizyty w ich siedzibach to będzie również Twoja codzienność.
Ułatwianie sobie pracy - aby nie tłumaczyć za każdym razem tego samego jak i wyciągać wnioski z udanych i mniej udanych rozmów, należy nieustannie doskonalić swoje narzędzia sprzedażowe jak to co jest na stronie internetowej, w materiałach reklamowych (prezentacje), w szablonowych wiadomościach wysyłanych do klientów itp. "kto nie ma w głowie ten ma w nogach" -> chcemy, żebyś miał też coś w głowie i sprawiał, żeby pozyskiwanie klientów jak i później wszystkie etapy sprzedaży były coraz efektywniejsze i przyjemniejsze.
Dbanie o relacje z klientami - wyznajemy zasadę, że przynajmniej raz w miesiącu należy odezwać się do swoich klientów, zapytać o ich zadowolenie, czy nie potrzebują nowych rozwiązań w systemie, które ułatwią im pracę jeszcze bardziej lub ułatwią sprzedawanie. U nas sprzedaż nie jest sprintem a maratonem z różnymi etapami a każdy klient ma duży potencjał zakupowy na kolejne z naszych produktów, które nieustannie dodajemy do naszej oferty, tak żeby nie było Ci nudno ;)
Śledzenie działań konkurencji - chociaż konkurencja wciąż jest wiele miesięcy za nami pod względem oferowanego produktu i jedyne co mogą robić to starają się ratować tworząc czarny PR, to i tak należy obserwować co dzieje sie na rynku i być czujnym jak ważka.
Raportowanie - mamy super skonfigurowanego CRM-a, który dużo raportów robi automatycznie i ułatwia to pracę, niemniej to Twoim zadaniem jest przygotowanie ostatecznego raportu z tym ile zrobiłeś rozmów, spotkań, jakie leady są najbardziej gorące, jak szacujesz zyski ze sprzedaży na najbliższe tygodnie/miesiące czy też jakie były powodu nie zamkniętej jeszcze sprzedaży, żebyśmy wiedzieli jak mamy dalej rozwijać nasz produkt.
Nadzór nad wdrożeniem - o ile samym wdrożeniem systemu zajmuje się już kto inny, to Twoim obowiązkiem jest pilnowanie, aby to wdrożenie odbywało się zgodnie z ustalonymi warunkami handlowymi tj. aby przypilnować wszystkich terminów wpisanych do umowy, poprawności wystawionych faktur, przypomnienia klientowi o tym dlaczego zwleka z fakturą itp.
PHP 8.1
Symfony 6.1
JS
React
15 000 + PLN netto
PHP
Symfony
Docker
PostgreSQL
10 000 + PLN netto
HTML
CSS
React
JavaScript (ES6+)
10 000 + PLN netto