Aplikuj

Poznaj nas lepiej i dowiedz się, czym dokładnie jest Caterings.

O nas

Sales Specialist

5 000 + PLN netto

Język angielski

CRM

MS Office

Cold-calling

Szukamy sprzedawcy do naszego Dream Teamu Caterings na stanowisku Sales Specialist! Masz doświadczenie w sprzedaży? Zgłoś się!

Jeżeli umiesz sprzedawać lód eskimosom...

...nie, to nie u nas. U nas mamy super produkt i szukamy osoby, która po dokładniejszym zapoznaniu się z nim i jego niezliczonymi korzyściami, jakie dostarcza dla firm prowadzących catering dietetyczny będzie potrafiła z pasją i językiem korzyści wytłumaczyć klientom, że nie są w stanie się bez tego obejść chyba, że chcą pracować nieefektywnie, męczyć się z tymi samymi problemami cały czas i tracić swój czas i pieniądze na korzystanie z kiepskich rozwiązań.

O nas

Jesteśmy firmą oferującą usługi B2B dla branży cateringów dietetycznych. Posiadamy klientów w Polsce i za granicą. W Caterings tworzymy oprogramowanie dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Więcej o Caterings przeczytasz w sekcji o nas.

Obowiązki: 

Sprzedawanie systemu i usług Caterings - generalnie jesteśmy najlepszym rozwiązaniem na rynku i klienci sami do nas przychodzą. Jak więc przyjdą to trzeba omówić szczegóły oferty i pomóc w doborze najlepszego wariantu oferty dla klienta. Zadanie polega więc na zaopiekowaniu się lead-em i domknięcia z nim transakcji. Czasami jest spokojniej i wtedy należy odezwać się klientów co chcieli kupić, ale nie mieli czasu bo "coś tam" i "coś tam" i przypomnieć co tracą przez to, że nie mogą tego czasu znaleźć na finalizację zakupu naszego rozwiązania (a tracą dużo bo tak jak wcześniej napisane mamy najlepszy produkt na rynku, który pozwala zarabiać więcej pieniędzy przy ograniczeniu kosztów prowadzenia biznesu). Odezwać się należy wysyłając maila, dzwoniąc do niego, czy odbywając wizytę niespodziankę. Większość zarówno obecnych jak i jeszcze potencjalnych klientów jest z Warszawy i wizyty w ich siedzibach to będzie również Twoja codzienność.

Ułatwianie sobie pracy - aby nie tłumaczyć za każdym razem tego samego jak i wyciągać wnioski z udanych i mniej udanych rozmów, należy nieustannie doskonalić swoje narzędzia sprzedażowe jak to co jest na stronie internetowej, w materiałach reklamowych (prezentacje), w szablonowych wiadomościach wysyłanych do klientów itp. "kto nie ma w głowie ten ma w nogach" -> chcemy, żebyś miał też coś w głowie i sprawiał, żeby pozyskiwanie klientów jak i później wszystkie etapy sprzedaży były coraz efektywniejsze i przyjemniejsze.

Dbanie o relacje z klientami - wyznajemy zasadę, że przynajmniej raz w miesiącu należy odezwać się do swoich klientów, zapytać o ich zadowolenie, czy nie potrzebują nowych rozwiązań w systemie, które ułatwią im pracę jeszcze bardziej lub ułatwią sprzedawanie. U nas sprzedaż nie jest sprintem a maratonem z różnymi etapami a każdy klient ma duży potencjał zakupowy na kolejne z naszych produktów, które nieustannie dodajemy do naszej oferty, tak żeby nie było Ci nudno ;)

Śledzenie działań konkurencji - chociaż konkurencja wciąż jest wiele miesięcy za nami pod względem oferowanego produktu i jedyne co mogą robić to starają się ratować tworząc czarny PR, to i tak należy obserwować co dzieje sie na rynku i być czujnym jak ważka.

Raportowanie - mamy super skonfigurowanego CRM-a, który dużo raportów robi automatycznie i ułatwia to pracę, niemniej to Twoim zadaniem jest przygotowanie ostatecznego raportu z tym ile zrobiłeś rozmów, spotkań, jakie leady są najbardziej gorące, jak szacujesz zyski ze sprzedaży na najbliższe tygodnie/miesiące czy też jakie były powodu nie zamkniętej jeszcze sprzedaży, żebyśmy wiedzieli jak mamy dalej rozwijać nasz produkt.

Nadzór nad wdrożeniem - o ile samym wdrożeniem systemu zajmuje się już kto inny, to Twoim obowiązkiem jest pilnowanie, aby to wdrożenie odbywało się zgodnie z ustalonymi warunkami handlowymi tj. aby przypilnować wszystkich terminów wpisanych do umowy, poprawności wystawionych faktur, przypomnienia klientowi o tym dlaczego zwleka z fakturą itp.

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
  • Podstawę od 5000 zł netto FV
  • Premię od sprzedaży od 10% na początku a z czasem coraz więcej w miarę stawania się coraz samodzielniejszym pracownikiem (średnie wynagrodzenie jakie jest do zdobycia to ok. 15 000 - 20 000 m/c, w jednym miesiącu będzie to 10 000 a w innym np. 30 000)
  • Narzędzia do pracy (fura, skóra i komóra)
  • Biuro na Saskiej Kępie z pyszną kawą i stołem do ping ponga
  • Opiekę medyczną dla Ciebie (LuxMed) i Twojego zwierzaka (PetHelp)
  • Lekcje angielskiego (FluentBe)
  • 50% dofinansowanie do karty sportowej
  • Ubezpieczenie grupowe (PZU)

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży usług i/lub produktów IT
  • Komunikatywność - mile widziane abyś miał/a umiejętność sprzedania piasku na pustynii, niemniej tutaj taka potrzeba nie jest niezbędna bo sprzedajesz "wodę na pustynii" - czyli raczej prosty proces, ale i tak z różnymi klientami trzeba umieć rozmawiać, więc komunikatywność, ekstrawertyzm, pewność siebie to są cechy jakie oczekujemy od przyszłego sprzedawcy
  • Opanowanie zasad wpływu społecznego Cialdiniego
  • Zrozumienie czym jest "Efekt kameleona"
  • Umiejętność opisania przynajmniej kilku technik sprzedażowych
  • Mile widziane doświadczenie z zakresu marketingowych obowiązków

Fajnie, jeśli dodatkowo ogarniasz:

  • Branża cateringowa/dietetyczna

Pozostałe oferty pracy

Full-stack Developer

PHP 8.1

Symfony 6.1

JS

React

15 000 + PLN netto

Back-end Developer

PHP

Symfony

Docker

PostgreSQL

10 000 + PLN netto

Front-end Developer

HTML

CSS

React

JavaScript (ES6+)

10 000 + PLN netto