12 mar 2023

Catering dietetyczny – jak utrzymać przy sobie klienta?

Marketing Prowadzenie biznesu Branża cateringów dietetycznych

W ostatnim czasie wraz ze wzrostem popularności zdrowego stylu życia, pojawiło się na rynku wiele firm cateringowych oferujących „diety pudełkowe”. Duża konkurencja sprawia, że ciężko pozyskać klienta, a jeszcze ciężej utrzymać go przy sobie. Nie jest to jednak niemożliwe! Sprawdź nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić!

Zróżnicowanie diety

Dla osób korzystających z cateringu niezwykle istotna jest różnorodność posiłków, która zapewnia im odpowiednią ilość składników odżywczych. Zbilansowana dieta powinna zawierać produkty ze wszystkich głównych grup żywnościowych – owoce, warzywa, białko, nabiał i zboża. Jedzenie wielu różnych potraw pomaga zapobiegać niedoborom składników odżywczych oraz znudzeniu się posiłkami.

Wysoka jakość produktów

Posiłki w cateringu dietetycznym powinny być wysokiej jakości. Zdrowa i świeża żywność może dostarczyć wielu niezbędnych witamin i minerałów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Dania o wysokiej zawartości błonnika i białka wpływają na poczucie sytości przez długi czas. Wszystkie posiłki powinny być również bardzo smaczne, wówczas będziesz mieć pewność, że Twoi klienci nie przejdą do konkurencji.

Przewidywalność

Kliet ma zaufanie do firmy i diety cateringowej wówczas, gdy jakość posiłków i usług jest przewidywalna. Częste błędy popełniane przez firmę np. mylenie zamówień, niedostarczanie diety na czas, czy też dostarczanie nieświeżych posiłków wpływa negatywnie na wizerunek cateringu i skłania do rezygnacji z usługi.

Częste rabaty

Warto oferować zniżki lub programy lojalnościowe zarówno nowym, jak i powracającym klientom. Firma cateringowa, która walczy o długoterminowe uznanie, powinna również okresowo w ciągu roku ustanawiać promocje, które zapewniają zniżki na diety. Świetną do tego okazją mogą być różne święta i okazje, takie jak Walentynki, Tłusty Czwartek, czy Dzień Kobiet. Częste rabaty wpływają na pozyskanie, ale również utrzymanie klientów. Raz zadowolony klient z pewnością do Ciebie wróci!

Podobne posty

Wszystko, co musisz wiedzieć o brany cateringowej i prowadzeniu biznesu

Prowadzenie biznesu
Prowadzenie biznesu
Prowadzenie biznesu
Marketing Prowadzenie biznesu Branża cateringów dietetycznych
Marketing Prowadzenie biznesu

03 mar 2022

Asystent Google to funkcja, która zmieniła oblicze korzystania ze smartfonów, ponieważ pozwala na wykonanie pewnych działań znacznie szybciej i bez żadnego wysiłku. Czy wiesz, że posiadając catering dietetyczny zintegrowany z systemem Caterings, Twoi Klienci będą mogli skorzystać z asystenta, aby zamówić dietę?

Prowadzenie biznesu NOWOŚĆ
Branża cateringów dietetycznych Prowadzenie biznesu

08 lut 2023

Stworzenie smacznego, a zarazem zdrowego menu cateringowego stanowi nie lada sztukę. Podczas przygotowywania posiłków dla klientów należy wziąć pod uwagę m.in. kluczowe potrzeby żywieniowe klientów oraz popularne diety np. dietę bezglutenową, wege, czy slim. Na co jeszcze warto zwracać uwagę przy układaniu dań? Sprawdź koniecznie nasz artykuł!

Prowadzenie biznesu Branża cateringów dietetycznych NOWOŚĆ

12 mar 2023

W ostatnim czasie wraz ze wzrostem popularności zdrowego stylu życia, pojawiło się na rynku wiele firm cateringowych oferujących „diety pudełkowe”. Duża konkurencja sprawia, że ciężko pozyskać klienta, a jeszcze ciężej utrzymać go przy sobie. Nie jest to jednak niemożliwe! Sprawdź nasz artykuł i dowiedz się, jak to zrobić!

Marketing Prowadzenie biznesu Branża cateringów dietetycznych NOWOŚĆ

13 mar 2023

23-25 marca 2023 roku w Warszawie odbędą się targi gastronomiczne SMAKKI GASTROTARGI, które mamy zaszczyt sponsorować i w nich uczestniczyć, poprzez udział w debacie dotyczącej cateringów dietetycznych: „Catering dietetyczny-wiedza od A do Z”.

Prowadzenie biznesu Branża cateringów dietetycznych Marketing NOWOŚĆ